Anderledes godt gik det for Liverpool i gruppe A, der med en sejr på 3-0 over Ajax gør Napoli selskab i Champions League efter nytår. Napoli slog skotske Rangers med samme cifre, 3-0. I gruppe D spillede Pierre Emile-Højbjerg og Tottenham 1-1 med Sporting Lissabon på hjemmebane, mens Jesper Lindstrøm og Frankfurt slog Marseille med 2-1 hjemme. Derfor er der lagt op til en dramatisk sidste spillerunde den 1.
West Ham United - Silkeborg IF live resultater, H2H og Følg alt fra Fodbold denne sæson. Find Silkeborg IF - West Ham United relaterede kampe og få UEFA Europa Conference League opdateringer på
Fodbold, nyheder, livescore, resultater og tabeller West Ham United FC - Silkeborg IF UEFA Europa Conference League TV-Guide. Se hvor du kan se det på TV og Streaming
Det siger Jorge Sampaoli, cheftræner for den spanske fodboldklub. Den 25-årige angriber skiftede i sommer til La Liga fra franske Nice på en lejeaftale, men han mangler endnu at slå igennem. Og det kan meget vil skyldes Dolbergs manglende samspil med resten af holdet. - Dolberg er meget ung med store evner, men han skal have en relation til sine holdkammerater, siger Sampaoli.
Hvis det var så vigtigt for mig at være agent, havde jeg nok gjort det før. Så det er nok nemmest, hvis jeg fortsætter med at være her (hos Eurosport, red. ), siger Brian Holm til B. T. Den tidligere danske cykelrytter havde nået at lave en agentaftale med en række ryttere, men nu må han altså fortælle dem, at det ikke bliver til noget. - Jeg tager møder med dem og fortæller, hvad der sker nu. Det er ikke på den måde omfattende, men jeg føler mig lidt halvpinlig over, at jeg ikke havde styr på det. Det er ikke mit stolteste øjeblik, siger Brian Holm. Holger Rune indtager sin bedste placering nogensinde efter tennistriumf i SverigeFor første gang er den danske tennisspiller Holger Rune en del af top-25 på verdensranglisten.
400 billetter. Frankrig er ifølge Det Internationale Fodboldforbund (Fifa) i top-10 over de lande, der har aftaget flest VM-billetter. Fifa oplyser dog ikke de konkrete tal for billetsalget i hvert enkelt land. Mediet Sudouest. fr fortalte i slutningen af september, at der som minimum vil være mellem 3. 500 og 5. 200 franske fans på plads på tribunerne til at støtte Les Bleus i hver af gruppekampene. Danmark indleder VM den 22. november mod Tunesien, fire dage senere gælder det Frankrig, inden Australien er modstanderen i den sidste gruppekamp 30. /ritzau/Officielt: Audi bliver en del af schweiziske Formel 1-holdDet bliver Formel 1-holdet Alfa Romeo, som har base i Schweiz, der kan se frem til motormuskler fra Audi. Det har den tyske bilfabrikant onsdag bekræftet i en pressemeddelelse.
(Foto: © Mike Segar, Ritzau Scanpix)Formel 1-bilerne er for længst kørt i garagen efter gårsdagens grandprix i USA, men derfor er der stadig gang i det prestigefyldte motorsportsløb. Kevin Magnussen blev søndag nummer ni, men dagen derpå rykker han en tak frem i tabellen til en placering som nummer otte og får fire VM-point i stedet for to. Årsagen er, at Alpine-køreren Fernando Alonso efter søndagens løb har fået en tidsstraf på 30 sekunder, og dermed mister spanieren sin syvendeplads som følge af en protest fra Magnussens hold, Haas.
SILKEBORG IF - WEST HAM UNITED F.C. | EVENT - Sofabold Live stream fodbold hos bet365 En af de steder, hvor du kan live streame mest 15:00Kanal: Viaplay Southampton – West Ham UnitedKampstart:
Danske Alexander Bah spillede de første 81 minutter på værternes højre back og tog således del i løjerne, der samtidig afgjorde, at Juventus ikke kan gå videre, men nu i stedet må spille for en plads i Europa League i sidste spillerunde. I Tyskland spillede Leipzig med Yussuf Poulsen på bænken sig i en gunstig position i forhold til avancementet til 1/8-finalerne med en 3-2-sejr over Real Madrid. Gruppens to øvrige hold, Celtic og Shakhtar Donetsk spillede dog 1-1, og derfor venter der en direkte duel om pladsen i 1/8-finalen mellem Leipzig og holdet fra Ukraine i sidste gruppekamp.
- Dette er ikke tennis, det er fodbold. Der er 11 spillere, som spiller, og han er nødt til at forstå sig selv og spillet. Han kan ikke sproget, og han er introvert, men hvis vi formår at få spillet ham ind på holdet, er Dolberg en meget dygtig spiller. Sevilla møder FCK i Champions League i morgen aften. Om to uger afslører Kasper Hjulmand Danmarks VM-trupMandag 7. november offentliggør landstræner Kasper Hjulmand, hvilke 26 spillere han udtager til VM-slutrunden i Qatar. (Foto: © Mads Claus Rasmussen, Ritzau Scanpix)VM i fodbold nærmer sig med hastige skridt, men hvem skal spille på det danske landshold? Det vil Danmarks landstræner Kasper Hjulmand sætte navne på den 7. november, når han udtager sin trup på de 26 spillere, der skal med til slutrunden i Qatar. Den 50-årige landstræner vil desuden udarbejde en liste over spillere, som skal holde sig klar, hvis nogen fra truppen på de 26 mand skulle blive skadet inden afrejsen den 15.
(Foto: © Paul Childs, Ritzau Scanpix)Der var målfest i London, da Chelsea onsdag mødte Vllaznia fra Albanien i kvindernes Champions League. Pernille Harder var en stor del af festlighederne, der endte med en sejr på 8-0 til Chelsea. Den danske profil scorede således tre gange. Harders fornemme præstation blev dog overskygget en smule af Sam Kerr, der lavede fire mål. Katerina Svitkova kom også på måltavlen. Efter to scoringer af Sam Kerr slog Pernille Harder til for første gang kort før pausen ved at gøre det til 3-0.
Ifølge DHF bliver de to landsholdsspillere testet løbende for at følge deres såkaldte CT-værdier, der er et forsøg på at bestemme, om det er et gammelt smittetilfælde, der stadig boner ud på en test. Derfor har landstræner Jesper Jensen på nuværende tidspunkt heller ikke indkaldt erstatninger for de to spillere, da de endnu kan nå at blive klar til slutrunden, skriver forbundet. Danske skytter skyder atter med skarpt og napper VM-sølvVM-sølvinderne Steffen Olsen og Stephanie Grundsøe. (Foto: © Dansk Skytte Union, Dansk Skytte Union)Mandag aften sikrede det danske mix-par Stephanie Grundsøe og Steffen Olsen sig VM-sølv i 50 meter riffel efter et finalenederlag til Norge ved verdensmesterskaberne i Egypten.
(LIVE SPORT===) West Ham Silkeborg live direkte tv 27 Randers leverer stort comeback i målfest mod Silkeborg: Se alt fra mandagsgyseren her Rice-hammer redder West Ham mod Southampton: Se højdepunkterne
(Foto: © Jonathan Nackstrand, Ritzau Scanpix)Søndag vandt Holger Rune sin anden titel i år med sejren ved Stockholm Open. Men den 19-årige tenniskomet er ikke færdig med at imponere. Sportens verdensrangliste blev mandag opdateret, og her er danskeren nummer 25. Det er Holger Runes bedste placering i karrieren. Tenniskommentator Michael Mortensen kalder præstationen skelsættende for Holger Rune og fortæller, at han har det, der skal til for at blive den bedste herresinglespiller i verden. - De, der har vundet to sejre i så ung en alder i løbet af et kalenderår, er også senere kommet i top ti i verden, og har siden domineret ATP-Touren i mange år, siger Michael Mortensen. Straf til Formel 1-rival udløser ekstra VM-point til Kevin MagnussenKevin Magnussen kan sætte to ekstra point på VM-kontoen efter tidsstraf til Fernando Alonso.
Sønderjyske nedlægger bundprop og indtager andenpladsenMed en 5-2-sejr mandag aften over bundproppen fra Rødovre er Sønderjyske nyt hold på andenplads i landets bedste ishockeyrække, Metal Ligaen. Der er således ikke meget Mighty Bulls - som de ellers hedder - over Rødovre, der skøjtede fra isen for 13. gang af 14 mulige i denne sæson uden point. Det var måske heller ikke lige på isen i Vojens, at holdet havde regnet med at hente dem. Det er nemlig 13.
Landsholdet samles dagen forinden til fysiske test. Danmarks første kamp ved VM er mod Tunesien den 22. 'Halvpinlig' Brian Holm dropper fremtid som rytteragent Brian Holm var blevet bedt om at vælge mellem et job som tv-kommentator og en tilværelse som agent. (Foto: © Thomas Lekfeldt, Ritzau Scanpix)Brian Holm er også cykelkommentator hos Discovery, som blandt andet udbyder Eurosport-kanalerne, men mediet mener ikke, at det arbejde er foreneligt med jobbet som rytteragent. - Jeg har været på Eurosport i over 20 år.
- Det er altid svært at være den forsvarende Tour-vinder, men jeg er klar til udfordringen. Jeg ved, at det vil blive sværere og sværere at vinde, men det er en del af udfordringen, og nu har jeg erfaringen af at vinde på min side, siger den 25-årige dansker. I morgen formiddag bliver ruten for næste års Tour de France offentliggjort.
[[[SPORT TV***]*]] Silkeborg West Ham live direkte tv 15 (LIVE SPORT===) West Ham Silkeborg live direkte tv 27 oktober 2022. Følg Superligaen live her - Livescore OB. Lyngby. 3; Silkeborg